Snart..

Halloj!

Ett tag sen jag skrev nu, men det har verkligen vart mycket nu eftersom jag var tvungen att göra dubbelt plugg denna vecka. Jag åker ju nämligen till fjällen/ Norge nästa vecka!! Åh, vad jag längtar!<3

Men vissa saker är ju bra typiska! tänk att just när jag är borta då ska allt roligt hända, är inte det konstigt!?
Några saker som händer just när jag är borta:

Jag fick fribiljett till en fotbollsmatch i gävle, och den är ju såklart just när jag är borta..

Två fotbollsmatcher

Nationellt prov i engelska (suck)

Festen i Karlholm (så typiskt, det händer ju aldrig nått roligt liksom)

Linnéas födelsedag


Fast egentligen så ska jag ju inte klaga, jag får ju ändå åka skidor i en hel vecka och desutom dela den vecka med min familj + en annan härlig familj! Så det kommer bli great!<3







Ha en bra dag / Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0