Sommar...

Hejsan!

Jag  vet att jag inte skriver så mycket här men det är för att jag vill njuta av den underbara sommaren så mycket det går!
Just nu är det vänner, sol och bad som står högst upp på shemat, och det tänker jag inte ändra på!:)
Men jag kan ju berätta lite vad jag har gjort!

I förrgår var jag  med laget till Stockholm och där gick vi bl.a. på Grönalund och bara hade det allmänt mysigt! Så kul! Och på vägen hem fick jag en härlig liten pratstund med min Tilda, du är grym bruden!<3

Igår var det lite poolhäng på dagen, härligt! På kvällen pallrade jag mig hem till Ellen för lite mys med mina underbara tjejor!<3, ni är så bäst! Vi bestämmde oss sen för att ta en sväng till Örbyhus, och så fick det bli! och där spenderade vi våran kväll, hihi...;)





Ha det bra / Julia

Kommentarer
Postat av: Othilia

Hej den kommer från cubus! köpte det inte för så jätte längesen heller :) KRAM

2011-07-02 @ 14:06:05
URL: http://othilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0