Fredag!!<3

Halloj!

Fredag idag, Jippie!!<3

Jag har ju gjort ett ganska långt uppehåll här på bloggen så jag kan ju berätta lite om vad jag har gjort det senaste veckorna:)

Börjat skolan, fast det är väll inte toppen precis men det känns ändå bra att komma in i lite rutiner igen!:)

Fotbollen har börjat! snacka om att jag är glad!<3 Fast det känns på nått sätt lite tomt på träningarna eftersom det är ganska många som har bestämt sig för att sluta...<3

Vart på musikalen Romeo och Julia! Alltså åhh vad jag älskar musikaler, de är så underbara! Man sitter liksom och ler under hela föreställningen och hoppas på att den aldrig ska sluta..<3 Men alltid efter att jag har vart på nått sånt där så får jag alltid nån slags konstig vemodig känsla och som att jag önskar så hårt att jag också fick stå där uppe och vara med. Tänka att få stå där på scen och bara få förmedla ut en känsla igenom sång dans och teater, att få beröra helt enkelt...<3

Jag har vart med några fina vänner och fått varit med om den läskigaste kvällen hitills i mitt liv...


Det var väll lite utav det som hänt. Men nu ska jag njuta utav den här fredagkvällen och njuta av att jag absolut inte har någonting inplanerat i helgen, bara slappa!<3



Vintern kan vara väldigt fin ibland!<3


Ha en bra fredagskväll / Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0