Never say never..

Hej!
Man kan ju lungt säga att jag inte har skrivit på Väldigt länge!, men så blir det ibland helt enkelt.
Jag vet liksom inte vad jag ska skriva om riktig, mitt liv består ju mestadels av plugg just nu vilket jag tror de flesta andras liv också gör...

Här kommer iallafall lite bilder ifrån Norge! (bilder från sälen kommer senare)



Hopptornet på Holmenkollen..

Högst uppe i tonet, så läskigt! Det blåste jätte mycket och hela tornet svajade!

Holmenkollen..<3





Ha en bra fredag / Julia

Kommentarer
Postat av: Natalie - it's all about attitude

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram!

2011-06-22 @ 00:42:35
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0