Onsdag 22/9

Heej!

Idag är det ju som sagt ledig dag för mig (alltså ingen träning) ganska skönt, för då slipper jag ha dåligt samvete för att jag inte kan vara med, dumma halsont!
Idag hade jag matte-prov gick väll helt okej, hoppas jag:)

Asså åh vad jag funderar på det här med gymnasiet, vad ska man välja? finns så mkt liksom, fast jag tror ändå att jag ska gå här i Tierp, för även fast det låter kul med Gävle och Uppsala så blir det nog ändå ganska drygt att sitta och pendla varje dag. Det är väll säkert kul i några veckor, men sen blir det nog bara jobbigt. Jag tror att jag vill gå natur, men jag är rädd för att jag inte ska hinna med fotbollen och dansen pga allt plugg...

Men,men här kommer iaf lite bilder som jag hade tänkt att lägga ut igår, men kameran var lite konstig igår så ni får se dom nu..:)

Kram / Julia


Rosa..


Orange..


Kärlek..<3




Kommentarer
Postat av: nathalie

ååååh vad coola dom va!!!:D <3

2010-09-22 @ 16:48:36
Postat av: Julia

hihi, det tkr jag med!:D<3

2010-09-22 @ 17:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0