Nyårsafton!

Min nyårsafton var helt fantastisk!
Vi var hos min moster i Stockholm. På dan åkte vi skidor i Hammarbybacken, och jag kan ju säga att det var en ganska cool känsla att åka slalom i en stor skidbacke mitt i stan!:P
På kvällen åt vi mat hos moster tsm med fam Stafberg och två andra. Vid tolvslaget gick vi ut och skålade och tittade på fyrverkerierna!

Just nu har jag inga bilder på datorn men de kommer så småning om:)

Just det! jag har ju glömt o sagt att jag fick en kamera i julklapp, och jag är så otroligt glad! (Fast jag betalade halva själv) Men jag har inte lagt in bilderna från den kameran än, men de kommer!


Syster får stå för bilden idag<3




Gott nytt år på er! / Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0