Torsdag 23/9

Hej hopp alla glada/sura!

Idag har man ju varit i skolan som vanligt, men det är tråkigt att prata om så det struntar vi i:D
Senare idag så är det fotbollsträning och vet ni vad, det är sista träningen för alltid alltid med mitt U.N.D.E.R.B.A.R.A lag! fatta vad otroligt hämskt! Vi som har spelat fotboll tsm sen vi var sex år! Jag kommer sakna dem såå otroligt mkt! Vi är ett så underbart lag, jag älskar oss!<3 Och på söndag är det sista matchen med dom:( saknaden kommer bli stor, för även fast man fortsätter med fotbollen så blir det nog aldrig samma sak..<3 Mina älskade brudar!<3

När jag kommer hem från träningen kommer Daniel, och det blir väll förmodligen sista gången som jag får träffa han också innan han åker till Norge i typ ett halvår:(<3 då får man ju sakna han med:(<3


Hoppas att inte ni kommer sakna lika mkt mäniskor!<3
Ha det bra /Julia


<3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Inte roligt :( <3

2010-09-23 @ 16:17:30
Postat av: Julia

Ne:(<3

2010-09-23 @ 16:26:39
Postat av: kaarla

Tufflan då:( du har mig iallafall..<3tihi puss

2010-09-23 @ 21:17:16
Postat av: Julia

Ja det har jag ju, och jag är såå glad för det!<3<3

2010-09-23 @ 21:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0