Onsdag 15/9

Hejhopp!!

Idag har jag vart i skolan och vi hade typ skoljoggen eller vad det heter, men jag var tvungen att gå för i går på träningen så gjorde jag illa ryggen på nå sätt så jag kan inte springa utan att det gör jätte ont:( och jag hoppas verkligen att det blir bra tills på söndag när det är match, viktig match då!<3 jag blir så arg när man vill så mycket men det går bara inte:(

Men,men till lite bättre saker. I morrn ska jag klippa mig, härligt, känns verkligen som om det behövs nu!<3

Snart kommer Julia och Klara hem, jippie!, saknar dom såå på träningarna!<3

Hare bra / Julia

Lite blandade bilder kommer här...


love..


Vinnar glädje..<3


Trötta brudar!


By<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0