Torsdag 25/11

Hajhaj!

Här sitter jag i mitt hus som inramad av omvärlden...
Nej, jag ska börja på ett mer normalt sätt!

Nu har nog vintern kommit för att stanna, tror jag iaf, nu får vi vänta ett tag innan sommarn och värmen kommer tbx, menmen så är livet!
Men lite mysigt är det ju att få mysa in sig framför brasan med en stor filt och en massa ljus när det snöar och är mörkt ute!<3

Kan ni gissa vad som hände mig förut idag då? jo, jag ramla! fatta typ ingenting men helt plötsligt så låg jag bara där på marken! haha, de som såg mig måste ha fått sig ett gott skratt!:D

Här kommer lite bilder från igår när jag var ute och knäppte lite!:)






Ha en bra torsdag / Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0