Tisdag 23/11

Hej!

Igår var jag och dansa i Gävle, som alla andra måndagar, med mina små gullhönor Julia och Karla, åh vad jag tycker om er!<3 Tänk att det kan vara så otroligt underbart det här med dans, men det bästa är nog bara ändå när man är på det här underbara dans humöret när det bara sprudlar ut koreografi, åh vad jag älskar´t!<3

Men på söndag är det avslutning på dansen:( men,men det börjar ju snart igen!<3

Kändes som att det här får bli ett litet dansinlägg, för jag har verkligen inte lust att låta er få höra om min ointressanta dag!;D


Det finns en sak som vi är lite dåliga på här i sverige, och det är att
säga till oss själva och andra att vi har gjort något som vi tycker att
vi har gjort bra eller är stolta över, nej för då kallas det tydligen att man
skryter! Så tänk på det, det är en stor skillnad på att tycka om sig själv
och det man gör och att skryta!<3




Ha en bra tisdag / Julia



Kommentarer
Postat av: Moster

Så sant vi ska vara Stolta!

Älskar Dig!



KRAM MOSTER

2010-11-24 @ 17:11:13
URL: http://www.gallerivagavara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0