Onsdag - sen en tid tillbaka..

Hej sötnosar!

Skola idag då som vanligt, men det ska vi inte prata om för det är bara tråkigt!

Igår var det show efter skolan, börjar att kännas ganska bra nu med danserna och så fast restan ska vi nog inte prata om...

På utvecklingssamtal var jag på igår också. Det sista på central, känns lite sorgligt faktiskt...;(
Aa, och snart är hela grundskolan slut och det känns så underbart skönt. Jag vill bara att nian ska ta slut och att det ska bli sommarlov. Det ska bli så skönt att börja om på nytt liksom, visst jag kommer sakna min klass jätte mycket men det känns ändå som att det är dax nu!:)


Titta upp!

Träning ikväll<3


Ha en bra Dag / Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0