Lust att skriva..

Jag har upptäckt att det är riktigt roligt det här med att knäppa kort. Inte för att bilderna blir så bra, men det är kul liksom:)

Bara för det så vill jag bara säga att jag blir så sur på folk som inte kan ge klara svar.. jah har ringt på prao plats som en tok, och det enda de säger är "nej, jag vet inte riktig om jag kan svara på de.." och bla, bla man ba " Ja, ja men de hjälper ju mig mkt". Nu låter jag som värsta egot ba "jag ska vara hos er vad ni än säger" men det är liksom inte det det är bara det att jag ville skriva det där här... haha det där var ju ett kul inlägg, här kommer lite bilder:D


Hjul..






jordgubbar<3

Och vi avslutar med en liten älg-bild, haha:D

Ha det bra /Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0