Torsdag 16/9

Hejhopp!

Haha, var tvungen att testa lite med texten igår och sen fick jag inte bort det där med texten, menmen...det funkade ju till slut:)

Idag Skulle jag ta mina stövlar till skolan, men sen slutade det ju att regna, så jag tog conversen ist men sen började det regna igen och jag ba "nej, jag skulle ha tagit dem iaf" men sen sluatde det regna, och så där fortsatte det heela dagen, mycket konstigt väder...
Alla tycker väldigt olika om det där med stövlar men jag tycker faktiskt att det är ganska snyggt, om man har rätt kläder till förstås, haha:D<3

Snart drar jag till frisören, jippie!
Kanske visar senare ikväll hur det blev:)

Hare gött /Julia


Så här ser mina stövlar ut<3

Kommentarer
Postat av: nathalie

najsiga! :D <33

2010-09-16 @ 18:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0