söndag 12/9

Heej!!

Skrev ej igår pågrund av att jag var upptagen med att ha en underbar heldag med min fina vän Karla!<3

Vi va ju som sagt i skogen, haha!;D Vi hitta faktiskt ganska mkt svamp, sen "grilla" vi lite korv och bara hede det riktigt mys<3 det är faktisk väldig härligt att bara få vara...

Vi for hem vid tre ungefär, duscha lite sen stack jag till Karlisen och där blidde de lite filmmys,"A cinderella story" Härlig film. Vi fundera lite på varför inte bara alla killar kan titta på lite sånna filmer, då ser de ju liksom hur de ska vara? haha:D

Efter det stack vi hem till mig, där stekte vi svampen och åt lite svampmackor och bara prata en massa, härligt!<3

Idag har jag spela match i Fanna, det blidde 2-2. Det var bra ändå eftersom två av våra härligaste backar är och hare gött i Grekland, inte liite avundsjuk där asså:P<3

Nu ska jag väll fixa lite sen sova antar jag, trött jämt nuförtiden:)<3


Hare gött /Julia

Det blir lite bilder nu men fler kommer snart...


Resten kommer imorrn eller på tisdag...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0