Onsdag 6/10

Tjena alla!!

Åh vilken super prao jag har! tänka att det som jag trodde skulle bli världens sämsta vecka blev till en typ perfekt  vecka (hitills, haha)!
Idag var jag ju som sagt på Tingsrätten och fick veta lite hur allting funkar där och sen fick jag vara med på när dom uträdde en misshandel, så himla spännande!! det började 9 och blev inte klart förns 3, träsmak i rumpan kanske (?)!!
Känns äntligen som om man har fått ett litet hum om vad man ska syssla med i framtiden kanske,kul!!

Tappat bort mina nycklar, så om ni hittar några säg gärna till!!


I morrn blir det tåg till Uppsala och praoa hos psykologen, kulit!


Ha en bra dag / Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0