Måndag 29/11

Halloj!

Fullspäckad dag igår kan jag bara säga..
Upp vid nio för att åka till Gävle och ha dansavslutning. Den började kvart i tolv och det tog typ en kvart att köra det vi skulle, kändes lite ovärt att åka till Gävle för en kvarts dans men vad gör man inte för lite dans...:)
Åt lite mat när jag kom hem och fixade lite med musik grejen!
På kvällen gick hela la familia till kyrkan och kolla på vilma när hon sjöng med lite andra körer, riktigt mysigt faktiskt!<3

Så eftersom det var avsluting på dansen igår så är det ju ingen dans idag, buhu!:(
Så nu är det väl bara att ta tag i plugget...

Me ikväll ska jag gå och gratta min kusin så det blir kul!<3







Ha en bra måndag / Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0