ojojoj..

Heej!

Nu har det inte blivit bloggning på otroligt länge, men det är så himla mkt i skolan så här nu innan lovet så jag har verkligen inte tid...tyvärr!

Men jag kan berätta lite om vad jag har gjort i helgen för den har nämligen också varit fullproppad!

Fredag: Hade det mega mys med nägra härliga brudar framför idol, vi satt och prata och skratta till ett ungefär sen  begav de sig hem:)<3
Lördag: i lördags åkte jag med hela familjen in till stan och julhandla lite gran, mys!<3
Söndag: igår var min familj och en annan familj till Strömsberg och baka, hihi låter kanske lite tråkigt, men det var riktigt mysigt!<3 värsta julstämningen! Sötnosar<3

Idag är jag sjuk så nu ska jag nog krypa ner under täcket och slå på en film!<3





Ha en bra Måndag / Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0