Måndag 20/12

Hoho!

Igår var det årligt pepparkakshusbak hemma hos faster! så mysigt! vi var där hela dagen och baka julgodis och pepparkakshus!

I lördags hade Karla och jag det såå mysigt! vi gjorde en liten specielare smoothie;) vi kollade också lite på robinson och jag är super glad att Erik vann, det var han värd!:)

Idag har vi skivit den årliga uppsatsen i skolan, blä säger jag bara! kände verkligen att det inte gick nå bra, men man får väl hoppas på det bästa antar jag!
Ikväll har Vilma avslutning i kyrkan, och min enda fråga är: Varför har inte vi det? asså det är inte det att det är just i kyrkan utan det är hela den där stämningen. Ljus och musik! så som det ska vara på en juavslutning. Nej, vi ska nämligen vara uppe i våra klassrum mellan 9-10, sovmorgon wow, få betygn och gå hem(?) knepigt det där...

Här kommer lite bilder från igår:)
Vad tycks?;)



Ha en bra måndag / Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0