Måndag 13/12

Heej!

Åh, idag har vi haft lucia! Det var så himla kul!<3 det kändes så bra och härligt att få va lucia! det var liksom en så mysig stämning med massa ljus och sång!<3
men det enda som på nått sätt kändes konstigt var att allt som man har övat på och förberätt sig på så länge bara tar slut så fort, helt plötsligt liksom...men det är ändå kul att få ha upplevt det!;)

Idag slutade vi tio, så nu ska jag bara vara hemma hela dan och njuta av att jag är ledig!:)

PS: bilder kommer ikväll!;)






Ha en bra måndag / Julia

Kommentarer
Postat av: Klara

Du ska veta att du räddade min dag.! Tack så mycket att du sjöng med mig. Och du var en väldigt fin lucia. :) ♥

2010-12-13 @ 12:39:06
URL: http://hallstromklara.blogg.se/
Postat av: Julia

sötnosen min! jag räddar gärna din dag hundra gånger om ifall du så skulle vilja!:)<3 Tack!<3

2010-12-13 @ 19:42:43
URL: http://carlssonjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0