För er som orkar läsa...

Snodd av Cajsis!<3

2010 börjar gå mot sitt slut, här är en sammanfattning av mitt 2010!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: yes!

2. Höll du några av dina nyårslöften?: hade inget...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: inte vad jag vet;)

4. Dog någon som stod dig nära?: Nej,som tur är...<3

5. Vilka länder besökte du?: Frankrike!!<3

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?: Ja såklart.

7. Vilken månad från år 2010 kommer du alltid att minnas?: Juli...Gothia!<3

8. Vad var din största framgång 2010?: ingen aning..

9. Största misstaget?: att man alltid kommer på saker lite för sent..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: nepp, frisk o kry!

11. Bästa köpet?: ?

12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder antagligen

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: ja, många saker!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?: Waka, waka

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: samma skulle jag tro!

16. Vad önskar du att du gjort mer?:
oväntade och spontana saker!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Tänka..

18. Hur tillbringar du julen?: hemma med släkten!<3

19. Blev du kär i år?: Jag antar det...

20. Favoritprogram på TV?:

21. Bästa boken du läste i år?: Tillsammans

22. Största musikaliska upptäckten?: Melissa Horn!<3

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Cykel!

25. Något du önskade dig men inte fick?: nope

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?: Firade med familjen och släkten:)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Det vet man aldrig, men jag är nöjd som det är!<3

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?: Klär mig i det jag trivs i..<3

29. Vad fick dig att må bra?: Underbara vänner och familjen!<3

30. Vilken kändis var du mest sugen på?: haha, frågetecken på den:D

31. Vem saknade du?: - Ingen:)

32. De bästa nya människorna du träffade?:  Inte så många nya direkt, men många som jag har kommit närmare!<3

En liten lista bara:)


liten random bild bara..




Ha en bra tisdag /Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0